Pikainen päivitys nyt tänne :).. Eilen oli siis mittailupäivä ja taas oli sentti lähtenyt pois rinnanympäryksestä, masun ylä- että alaröllykästä ja reisistä. Tänään olikin sitten punnituspäivä ja vaaka näytti 70,3kg! Aika huisia..Oon nyt tosiaan lomailemassa äitini luona ja oon nutreja syönyt tasan yhden kerran, yhden hot&cold juoman. Muuten oon sitten syönyt oikeaa ruokaa, suklaamunia, leivonnaisia, jäätelöä..En ees muista mitä kaikkea ja miten paljon :D..Huomenna kotiin ja sitten alkaakin taas tiukka laihdutusprojekti! Eilen myös näin tätini, jonka viimeksi nähnyt joulukuussa. Sanoi että oon ihan selvästi laihtunut ja kysyi paljonko. Kun vastasin että 15kg, niin vastaus oli "voi hyvänen aika!" :D Tuli kyllä hyvä mieli ja oli myös ensimmäinen joka sanonut minun laihtuneen :)!

Piti vielä lisätä, että oon satavarma että mun äidin vaaka heittää sen kilon:D! Mutta näillä mennään, katotaan sitten mitä se ensviikolla kotona taas näyttää, että oonko sitten lihonu :P