Täällä taas! Torstaina tosiaan siis palasin takaisin ruotuun niiden 3:n mässäilypäivän jälkeen ja kiltisti olen syönyt vain nutreja tämän loppuviikon. Mutta jos ensin torstaista. Mulla oli ARMOTON masukipeys koko päivän. Tuntui että maha räjähtää! Sitten tajusin, että se on se sama tunne kun että jos olisi syönyt liikaa niin, että maha on liian täynnä! Tuo onneksi helpotti perjantaina. Johtuikohan tuo niistä kolmesta "mässäyspäivästä", vaikken edes syönyt isoja annoksia? Outoa silti!

Sitten eilisen mittauspäivän tuloksia. Pienempi taasen! Rinnanympärys oli pienentynyt 2:lla sentillä, takapuoli 3cm ja navan alapuolella oleva röllykkä 2cm. Muut mitat olivat pysyneet samana. Mutta olen tyytyväinen, yhteensä jo kuitenkin 6-11 cm kadonnut joka puolelta minua :)!

Sitten tämän päivän punnitus, josta olen helpottunut. Aamupaino oli 75,2kg. Eihän tuosta ole lähtenyt kun -700g edellisviikkoon verrattuna, mutta odotin että oisin painanut enemmän kuin viimeviikolla noiden mässäilypäivien ansiosta. Onneksi näin ei sentään ollut :). Elis -10,2 kg kevyempi sitä ollaan nyt ja olen tulokseen enemmän kuin tyytyväinen :)!