Pikaisesti piipahdan täälläkin välillä! :) Kiirettä (ja väsymystä) pukannut, hurja 9:n päivän putki oli tuossa töitä, 1 ainoa vapaa sen jälkeen ja nyt taas 7:n päivän putki :(.. On sitten tää kirjoittelu hiukan jäänyt. Ja muukin elämä siinä sivussa.

Lauantaista sen verran, että senttejä oli kadonnut jokapuolelta sentti, paitsi takapuoli ja reidet oli pysyneet samoissa lukemissa. Oon kyllä tyytyväinen että edes jotain.

Sunnuntain aamupaino 71,3kg. Taaskin vain se puoli kiloa lähtenyt, mutta olen tyytyväinen! Menee kuitenkin kokoajan alaspäin:). Ja sehän nyt sanomattakin on selvää että kun oon kuitenkin laihtunut jo reilun 14kg, niin emmä toista samanmoista saa hetkessä lähtemään:).. Mutta näillä mennään! Laitoin itselleni jopa tavoitteen, että se puoli kiloa viikossa pitää lähteä, sen enempää ei tarvitsekkaan. Ja jos sattuisikin enemmän lähtemään, niin sehän on vaan suurta plussaa. Viikon oon syönyt sekaisin nutreja että oikeaa ruokaa. On päiviä, jolloin syön vaan 500kaloria ja toisaalta myös päiviä jolloin menee 1200 kaloriakin. En enää stressaa tuosta painosta niinkuin aiemmin.
Niin ja välillä syön ainoastaan nutreja koko päivän, ja välillä taasen en syö niitä ollenkaan. :)

Pääsiäisenä lähden pienelle lomareissulle äitini luo ja aion siellä syödä ihan oikeaa ruokaa..Poljen sitten rivakasti sillä kuntopyörällä mikä sieltä myös löytyy:D! Ainiin, mun masu on ihan selvästi pienentynyt! Tuossa toissapäivänä söin maitorahka purkin ja mulle tuli siitä ihan ähky olo moneks tunniks! En vois kuvitellakkaan enää syöväni sellaisia annoksia mitä ennen söin.. Eli siinäkin mielessä nutrit on hyväksi havaittu, niitä kun aikansa jaksaa popsia ja oppii pärjäämään niillä pienillä annoksilla niin oppii tosiaan sitten myös syömään pieniä annoksia. Mä en enää halua venyttää mahaani:D!!

Muutamia päiviä sitten otin myös laihdutusrasvan käyttöön kun joku täällä sellaista suositteli:D! Voide lupaa suorastaan räjäyttää selluliitin hevonkuuseen ja kiinteyttää nahkaa ja polttaa rasvaa. Noh, katotaan nyt onko siitä apua ja tekeekö mitä lupaa:D!


Maha mulle on nyt muodostunu ongelmaksi, se on pelkkää hyllyvää ihraa! Siis ihan selvästi se nahka rupeaa roikkumaan ja on vaan sellanen lepare:/ harmittaa kun ei oo aikaa käydä jumpassa tmv! Eikä niitä jumppia kotonakaan ikinä kerkeä/jaksa/muista tehdä. Ja sitten myös noi raskausarvet! Mulle niitä tuli raskauden aikana ihan jumalattomasti ja hurjan pahan näköisiä! Entäs nyt kun oon laihtunut..Ei todellakaan mikään kaunis näky! Pitää kai lähteä ostamaan jotain arpivoidettakin:D!