Olin taas pienempi:)! Käsivarsista oli poistunut sentti, rinnanympäryksestä 2cm, takapuolesta sentti, reisistä 2cm ja masun alaröllykästä 3cm! On kyllä hyvä mieli ja mielestäni mahtavat tulokset :)! Ainakin kun kattoo mitä tähän asti yhteensä lähtenyt :). Ainoa oli tuo masun yläröllykkä josta ei ollut senttiäkään lähtenyt :( Harmi sinänsä, koska se on mulla se pahin kohta, mikä vois ekana häippästä. Odotan kauhulla huomista punnitusta.. Mietin aiemmin tuota, että miksi aina sunnuntaisin olen lihavampi kuin muina päivinä..Voiskohan se johtua rytmin muutoksesta? Oon meinaan AINA perjantai illan töissä ja sitten lauantaina koko päivän aamusta asti. Elis nukun aina sinä yönä n. 4 tuntia. Jos paino menee tuosta valvomisesta sekasin :D? Koska aina sunnuntaina olen painanut enemmän kuin mitä koko viikolla ja seuraavalla viikolla. Outoa. Koko tämän viikon iltapainoni on pyörinyt 77kg:n tietämillä, joten huomenna tuo on varmasti mun tuurilla aamupaino :D