Nyt oli hyvät mittaustulokset! :) Rinnanympärys -3cm, yläröllykkä -3cm, alaröllykkä -2cm ja reidet -3cm! Käsivarret ja takapuoli oli pysytelly samoissa kun viimeksikin. Vähän hirvittää noi käsivarret, mitä jos oon kohta laiha tikku jolla ihan hirmuiset käsivarret:/.. Silloin kun painoin vielä 65kg, oli mulla myös isot käsivarret. Inhosin niitä aina. Ja tarkemmin kun miettii niin mun käsivarret on aina ollu hurjan paksut, ihan murrosiästä asti kun rupesin lihomaan. Aikoja sitten jo yritin jumppailla niitä, nostella painoja yms, mutta mikään ei auta! Haluaisin pienet ja sirot kädet:(. Voi kunpa ne pienentyisi! Sitten oon huomannut, että mun masussa olevat pelastusrengas röllykät ei oo enää niin "tiivistä läskiä" kuin mitä aiemmin. Nyt niillä voi tehdä vaikka aaltoja :D. Hmm..kun mä laihdun niin pieneneeköhän noi röllykät jokseenkin siedettäviks vai jääköhän mun masuun roikkumaan kamalat nahkalepareet:/?? Ennenkuin tulette mainostamaan kiinteytystä niin.. Monesti oon yrittänyt, mutta kun jossain vaiheessa aina unohtaa kotijumpat tai muuten jää tekemättä niin en enää edes yritä. Eikä mua kohtalainen masun pömpötys haittaa laihempanakaan, mutta se haittaa todellakin jos on roikkuvat pussit :((