Eilen käytiin prismalla ja ostin kokeiluun nutriletin uutuus patukan dark chocolat:en. Oli muuten ihan hurjan hyvää! Siitä tuli samantien mun lemppari. Pitäis jossain vaiheessa ostella niitä lisää. Eilen oli ensimmäinen päivä, jolloin en syönyt ylimääräistä patukkaa. Inhoan kyllä näitä vapaa päiviä. Kun on vaan kotona, niin tuntuu että on kokoajan nälkä. Työpäivinä päivät kuluu jotenkin helpommin. Tänään saapuivat myös tokmannilta tilaamani nutriletit. Nyt niitä on taas jemmassa ihan mukavasti :). Tänään käytiin myös pienellä lenkillä. Oon ihan tavaks ottanu tuon pulkan vetämisen, niin ulkoilustakin tulee edes vähän raskaampaa. Ennen mä en koskaan "jaksanut" vetää ipanaa pulkassa vaan se oli aina miehen homma. Ihmekkös se onkin niin laiha :D Päivät on menny hurjan nopeasti, 17:sta päivä jo! Ennen aloittamista kun mä olin ihan varma että päivät matelee, mutta onneksi ei! Näin viimeyönä unta, että lopetin nutraamisen ja menin heti hotkimaan kukkurallisen lautasen ruokaa. Aamulla oli morkkis, kun en heti tajunnut, että untahan se vain olikin :D