Täällä taas! Niin, tosiaankin eilen oli tarkoitus käydä tänne päivittelemässä tietoja, mutta se sitten unohtui. Mun muisti on hyvä mutta lyhyt ;)! Tää viikko oli aika surkea! Mittaustuloksena oli se, että käsivarsista ja takapuolesta oli kummastakin lähtenyt sentti. Ja siinä se, muut paikat olivat pysyneet samoissa lukemissa. Ja sitten eilisen aamupaino, joka oli 74,7kg. Eroa edelliseen viikkoon ei siis ole kuin puoli kiloa, mutta ai että mä olen onnellinen siitä, että paino kuitenkin menee kokoajan alaspäin eikä ylöspäin! Aamulla skarppasin itteäni että nyt en varmana syö mitään ylimääräistä. Noh, eikö sitten mies ollu tekassu pannaria sillä aikaa kun olin töissä, sitä tuli pieni siivu otettua :D. Tai jos rehellisiä ollaan niin 3 pientä siivua. Sinne meni se mun skarppaus. Mutta oon vähän masentunut silti tuosta painosta kun pudotusta oli noin vähän. Tavoitteena painaa nyt tämänviikon sunnuntaina se 73kg. Saas nähdä miten käy :)