Tällä kertaa ihan nopiasti päivittelen tänne vain kuulumisia. Tälläviikolla sattui kolme repsahdusta, jotka on aika helppo muistaa. Ensimmäinen repsahdus oli snickers- patukka. Toinen repsahdus oli hesburgerin kerrosateria. Ja kolmas repsahdus oli kismetti. Jokainen eri päivinä ja nutrit jätin kokonaan pois tuona hampparipäivänä. Ihan sillä hemmetin aterialla, mikä tuli jostain kumman syystä syötyä sinnittelin koko päivän. Oon huomannu nykyään, että jos syö jotain muuta kuin nutreja, niin tulee tosi helposti vähän huono olo. Johtuu varmaan siitä kun maha yrittää pienentyä ja sitten sinne tungetaan yhdenäkin kauhea kasa ruokaa kerralla :/. Eilen äitinikin tuli kyläilemään viikonlopuksi, joten tänään olen pitänyt ihan oikean ruuan syömis päivän. Eilen vielä söin pelkästään nutreja, koska en halunnut tuon syömisen vaikuttaa painoon. Vaaka näytti tänä aamuna 77,3kg, joten alaspäin mennään kokoajan :) Olin todella helpottunut, kun kerkesin jo ajatella, että varmasti lihonut kilon ainakin noiden repsahdusten takia. Onneksi näin ei ollut. Jumppaillut olen päivittäin tuolla yoogaia:ssa, mitä aiemmin mainostinkin. Välillä olen kaksikin jumppaa vetässyt päivän aikana, aamusta ja illasta. Viikonloput ajattelin pyhittää lepopäiviksi, ettei kroppa mene ihan jumiin :). Mutta ei tämän kummempaa tällä viikolla, katsellaan josko se vaaka näyttäisi ensi sunnuntaina jo sen 76 kg :). Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!