Nälkäpäivä. Aamulla oli hurja nälkä. Asiaan ei auttanut yhtään myöskään se, että tein suklaapirtelöstä "sorbetin". 45 min pidin pakastimessa ja olin kuolla nälkään odottaessa. Ja kun aika oli kulunut, oli pirtelö jähmettynyt vain puoliksi. Hyvää se silti oli, mutta täytyy seuraavan kerran kokeilla pitää reilun tunnin pakastimessa. Olisi kivaa jos jähmettyisi kokonaan. Töihin mennessä oli hurja nälkä, työpaikalla söin heti vaniljavanukkaan. Viiden aikaan huimasi niin, että näkö oli mennä :( Enkä tietenkään päässyt vessaan syömään laukussa olevaa patukkaa kun oli niin hurjat jonot. Kuuden aikaan onneksi hiukan hellitti ja äkkiä kävin syömässä puolikkaan patukan. Kahvitauolla söin kokonaisen patukan ja silloin huimaus vasta hellitti ja tuli taas energinen olo. Kotona söin vielä nuudelikeiton, se nousi mun ehdottomaksi lemppariksi lämpimistä ruuista! Harmi vain, ettei noissa 5 päivän paketeissa ole noita nuudelikeittoja kun vain 1 nuudelikeitto per paketti. Tänään olin iloinen myös siitä, että hamstrasin noita patukoita jemmaan syksyllä, koska joka päivä olen syönyt yhden ylimärääräisen patukan. Ja harmissani olin siitä, ettei hyvinvoinnin tavaratalosta saanut enää alesta näitä 5 päivän pakkauksia. Olisin ostanut! Normaalihinta kuitenkin näillä 29,90 euroa suunnilleen, ja tuolta sai näitä 14,95 eurolla. Ja vielä pikkarit kaupan päälle! :D Päiväys paketeissa on 1/2012, jonka takia möivät noin halvalla. Eipä tainneet tuolla tietää että kuitenkin paketin sisältö vanhenee vasta kesällä ja syksyllä. Outoa että paketissa on sitten tuo päiväys vaan tammikuulle :O Toivotaan, etteivät roskiin sentäs menneet kun luulivat "vanhoiksi".