Huhheijaa, töistä kotiuduttu ja täällä taasen päivittelemässä :).. Viikko on mennyt mukavasti nutreilla, eikä repsahduksiakaan ole ollut kuin muutama. Tai en tiedä laskenko edes repsahduksiksi, oon kuitenkin aina jotain ylimääräistä syödessäni jättänyt nutreja vähemmälle, eli kalorit on pysynyt hallinnassa. Alkuviikosta mies tilasi pitsaa kotia ja mä tilasin sitten kanasalaatin. Oli muuten herkullista:)! Ja olihan se nyt terveellisempääkin kun toi pitsa, siinä kun ei ollut mitään kastikkeita tmv. Aiemmin viikolla leivoin myös mokkapaloja ja niitä söin viikon mittaan yhteensä 4-5. Tein kokeilua pojan 2-vuotis synttäreille ja tekasin ne mokkapalat muffinssivuokiin. Hyvin onnistui ja viittii niitä sitten synttäreillekkin tehdä:)! Synttärit tosiaan on vasta kesäkuussa, mutta en viiti sitten keväämmällä kaikkea tehdä kokeeksi ja maistella onko hyviä, niin pitää kerran kuussa testailla jotakin. Ensikuussa olisi tiedossa voileipäkakkujen tekeminen, joita en ole koskaan tehnyt itse..Niitä päiviä siis odotellessa! :D

Mutta takaisin blogin perus ajatukseen. Eilen mittailin senttejä ja SURKEET lukemat oli tälläkertaa. Ei mitään muuta muutosta kuin takapuoli -1cm ja alaröllykkä -1cm. Mutta noh, eikai sitä joka viikko senttejä voi kadota. Oon kyllä huomannu että mitä pidemmälle laihdutus etenee niin sitä sitkeämmässä on sentit että painon pudotus.

Sitten tämän päivän punnitus. Vaaka näytti aamulla 71,8kg. Eroa edellisviikkoon -700g. Oon kyllä tuostakin iloinen, onhan se lähemmäs kilo! Odotan kyllä innolla sitä päivää kun paino alkaa kuutosella! Siihen ei muuten ole enää pitkä matka ;)..

Viikkoon en ole syönyt quick start paketteja. Jotenkin ne rupes vaan tökkimään ja pahasti :/.. Eikai ihme kun monta kuukautta niitä samoja mättäny naamariin. Paremmin pärjään päivät kun aamusin juon hot&cold juoman, päivän mittaan pari patukkaa ja illalla niitä wokkeja. Ehkä mä oon nyt muutamia viikkoja paremminkin osa-nutrannut kuin täysnutrannut.. Tarkoituksena olis ensviikko nyt syödä kuitenkin noita pakkauksia pois. Mä kun sillon aiemmin päätin, että kun ne loppuu kaapista niin sitten siirryn siihen osa-nutraukseen ja saan ihan luvallisesti syödä oikeaa ruokaa ja jättää nutrit vähemmälle :) Nutrit tosiaan rupeaa käymään vähiin..Toivotaan nyt että nutreilla pääsisin edes sinne 67kg:n asti ja siitä sitten perus ruualla loppu laihdutus. Patukoita olen säännöllisesti tilaillut lisää, mutten enää muita.