Mittauspäivä. Käsivarret oli samoissa lukemissa kuin viimeksikin. Rinnanympärys oli pienentynyt 2,5cm:)! Vatsan lukemat tosin olivat sitten nousseet 0,5-1cm:( Takapuolesta oli lähtenyt sentti ja jaloista 1.5cm. Ihan hyvät tulokset sinänsä, mutta ei nuo lukemat välttämättä aina ihan paikkaansa pidä, kun kumminkaan ei jokaviikko ihan prikuilleen samoista kohdista osaa mitata. Miehen kanssa naurettiinkin, että pitäis mustalla tussilla piirtää rajat, joiden mukaan sitten viikottain osais mitata samasta kohdasta :D Noh, mutta ompahan edes jotenkin suuntaa antavat tulokset. Tänään olis töissä ollut pitsa-ilta nyt illasta. Eli kaikki työkaverit lähtee mussuttaa ilmaista pitsaa ja juomaan ilmasia drinksuja. Mä en oo sinne lähdössä! :) Yksi vain kysy miksen lähde ja vastasin vaan että oon herkku lakossa. Sit se tuumi että eihän sitä nyt herkuks lasketa..mutta eihän se tosin terveellistäkään ole. Niinpä niin.. Mulle se ois ollu aikamoista herkkua:D Mutta tyydyn lämmittämään nuudelikeiton samaan aikaan kun ne vetää sitä pitsaansa:D! Ei mua yhtään harmita toi pois jääminen, mä kun en oo koskaan aiemminkaan mukana ollut noissa illanvietoissa. Meillä kun on melkeinpä joka kuukausi milloin mikäki illanvietto, jossa ilmanen viina virtaa ja pöydät notkuu herkkuja. Kiitos, mutta ei kiitos:)