Pari päivää menty nyt nätisti nutreilla taasen, mikäli ei nyt siihen lasketa jokailtaista rutiinia syödä 2 hapankorppua (tai jotain muuta pientä, ei mitään maailmaa kaatavaa kuitenkaan). Ja voihan kevät, sieltä se kovaa vauhtia saapuu --> ihanaa herätä aamulla kun aurinko paistaa jo 7:ltä, eikä ole pilkkopimeää niinkuin ennen :) Ja aurinko jopa lämmittää! <3
Siitä sitten tulikin mieleeni tuo, että ensikuussa rupeaa jo lumet sulamaan..Ja mun laihdutusprojekti vasta puolessa! Voihan surku. Olisin niin kovasti tahtonut painaa sen 65kg kesäkuun 1.pvä. Sen jälkeen olisin kevyesti saanut ehkä tiputettua painoa lokakuulle vielä sen viitisen kiloa, niin että kreikassa sitten paino olisi sen 60kg. Mutta en tiedä..Voisinkohan mä onnistua? Mua harmittaa niin pirusti kun ei koskaan kerkeä harrastamaan mitään liikuntaakaan kun päivät menee aina töissä. Tässäkuussakaan mulla ei ole kun vain yksittäisiä vapaa päiviä, ei siis kahden päivän vapaa putkia. Ja mulla on aina niin ollu, että jos on vain yksi päivä niin se menee jotenki levätessä sohvan pohjalla. Tai sitten jos ulos innostaisi mennä niin siellä sataa millon mitäki vaakatasossa tai sitten on liian kylmä tai mitä lie. Mulla on nyt ollu jo pidemmän aikaa hirveet ruokahalut ja himot (niinkuin varmaan olette teksteistäni lukenutkin). Asiaa ei helpota yhtään noi kamalat työpäivät. Tänäänkin olin töissä 13-20, eli ruokataukoa ei ollut kun oli "vain" 7h päivä. Söin töissä vain yhden patukan. Eli puolikas patukka per kahvitauko. Kun tuun töistä kotiin tälläisten päivien jälkeen ja syön ennen nukkumaanmenoa vielä pastaruuan, jälkkärin ja liemen ja ne hapankorput, niin on mulla vielä niidenkin jälkeen nälkä! Eli taas vissiin jokin tälläinen vaihe että syön ja syön enkä tajua lopettaa ajoissa. Jotenkin sitä odottaa jo että noi nutrien paketit loppuis niin sais välillä syödä sitä oikeaa ruokaakin. Ja toisaalta sitä taas miettii että tilaanko nutreja vielä lisää, kun enhän mä osaa syödä oikeaa ruokaa hillitysti :(. Saas nähdä miten käy. Parina päivänä töissä on hetkellisesti pyörryttänytkin. Ilkeä tunne kun kaivelee kassasta asiakkaalle kolikoita ja sitten kun pään nostaa ylös niin päässä heittää ja silmissä sumenee. Onneks noi on ollut tähän asti vielä tosiaan ihan hetkessä ohi meneviä. Illalla miehelle valitin kun veri maistuu suussa ja nenään haisee veri. Se sitten sanoi että raudanpuute kun syön noin yksipuolista ruokaa. Hmm.. mun mielestä nutreissa oli kaikki vitamiinit sun muut mitä elimistö tarviaa, mutta entäs tuo rauta?? Paketeissahan toki lukee kyljessä että 3viikkoa saa käyttää ja jos jatkaa niin lääkärin kautta. Ja niin, mä en käynyt lääkärillä tosiaankaan. Kun nutrien sivuilla oli vielä keskustelu osio, jotkut olivat käyneet ja osa taas ei. Nämä jotka eivät käyneet, olivat sitä mieltä että osaavat kuunnella kehoaan ja lopettaa jos jotain ihmeellistä ilmenee. Ja nämä jotka olivat käyneet kertoivat, että ei siellä mitään erikoista tapahtunut, tahtoovat vaan vissiin seurata mun ymmärtääkseni, ettei nutreihin jää kiinni liiaksi, niin että olisi anoreksian vaara. Ja mullahan tuota vaaraa ei todellakaan ole :DD

Niin ja iltapaino oli tänään 76,6kg. Junnailee jo vähän liian kauan noi painot paikoillaan:/ Jotenkin turhauttavaa vaan maksaa viikossa reilu 25 euroa jostakin puolen kilon pudotuksesta. Tsemppaan kyllä itseäni sillä, että ilman nutreja en laihtuisi tasan tarkkaan edes tuota puoltakiloa viikossa.
Tulipas nyt juttua :D Mutta tähän on hyvä lopettaa. Palailemme sitten taas viikonloppuna mittausten merkeissä :)

JA IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE TEILLE IHANILLE TSEMPPAAJILLENI JA LUKIJOILLE!! :)