Tänään mä mietin, että miks ihmeessä mä en kuulu niihin ihmisiin, jotka voi huoletta pistää suuhunsa mitä sattuu, eivätkä liho koskaan vaan ovat aina laihoja. Mulla on vissiin sitten niin paskat geenit mitä olla vaan voi. Tämä tuli tänään mieleeni siksi, että kassallani kävi eräs rouvaihminen, joka piti mulle pitkän luennon itsestään, siitä miten voi syödä mitä vaan eikä liho. Ja että miten elämä on ihanaa kun ei tarvitse pelätä läskin tulemista. Joopa joo. Varmaan ihan tahallaan just mulle piti tuostakin asiasta tulla avautumaan :D Ois tehnyt mieli sanoa sille yhtä sun toista takaisin, mutta tyydyin sitten vain hymyilemään rouvan jutuille ja vastaamaan että "oi, sepäs tosiaan sitten ihanaa". Kaikki hyvät jutut tulee aina jälkeenpäin mieleen. Miksen mä sanonut sille, että itse en söisi mitä sattuu, johan se on elimistöllekkin epäterveellistä ja tulee kaiken maailman sairaudet sitten kun syö mitä sattuu :D Mutta niin, näin on selvitty jo päivästä numero 9! Nälkäkään ei ole ollut, vaikka näin iltavuoro päivänä olen syönyt miten sattuu, kun en ole pystynyt noudattamaan ruokailuaikoja, että söisin n. 3:n tunnin välein. Huomenna pitäisikin jaksaa sitten mennä heti aamuun töihin takaisin. Olen edelleenkin iloinen siitä, että nutraaminen saa mut energiseks. Ihanaa kun töissä jaksaa olla niin ettei edes väsytä. Suhtautuu koko työhönkin sitten paljon positiivisemmin kuin mitä ennen :)