Aamupaino 82kg. Noh, onhan tuokin edes jotain, vaikkakin toivoin että ois vähän enemmänkin lähtenyt. Mutta jospa sitten ensiviikolla! :) Ja pitää ajatella, että onhan sitä jo kokonaisuudessaan lähtenyt 3,4 kg pois. Tunnin verran oltiin taas ulkoilemassakin, kyllä hikeä pukkas kun pulkkaa veti! Ainakin ylämäet oli pahoja:D! Noh, olipahan pojalla ainakin hauskaa ja mammalla paloi kalorit, 2 kärpästä yhdellä iskulla:D! Innostuin eilen tilaamaan tokmannin verkkokaupasta lisää quick start paketteja. Oli suht'edullisia kun maksaa 21,90 euroa paketti. Niitä on tulossa nyt sitten 2 pakettia plus pari patukka pakettia, nekin oli halpoja :)! Ja sattui vielä olemaan mun tämän hetkistä lemppari makua, eli karamelli-toffeeta. Saan vielä pari pakettia kaupan päälliseks sitä ei niin hyvää hot&cold juomaa. Ei hyvää päivää! Mitähän mä tekisin noiden kanssa, sitten kun nuo tulee niin mulla on niitä jo 9 pakettia! Sinänsä harmi kun en halua niitä pilkkahintaan myydä, kun oon itte niistä sen 16euroa ja risat pulittanut paketista plus postarit päälle. Mutta nyt niitä saa joka paikasta alle 10:llä eurolla tai sitten ihan ilmaiseks kaupanpäällisinä. Ehkä mä sitten joudun käyttämään ne itse pois jossain vaiheessa. Mutta niitä mansikka & metsämarja pirtelöitä en kyllä enää koskaan suuhuni laita! Nyt oliskin sitten myös ulkomaanmatka varattuna ensi syksyyn:) Jospa mulle taas mahtuisi pitkästä aikaa sinne kesävaatteet päälle! Tuossa syksyllä olin matkoilla ja mulla oli tasan samat vaatteet koko viikon ajan siellä, ainoat mitkä mahtui ja oli kesäiset. Voi huohs! Että jospa ensi syksynä olisi vähän enemmän valinnan varaa.. :)