Ei yhtään tajua, että näinkin monta päivää jo syönyt pelkästään nutrilettejä! Miksen keksinyt tätä tapaa jo vuosia sitten? Tänään olen haaveillut vain siitä, että painaisin sen 65kg..Ja mielelläni vähän allekkin. Mutta aluksi tähtään tuohon 65kg:n joka on ollut mulla vuosikausia se peruspaino. Katoin painoindeksi laskurilla, että jos painaisin 67kg, olisin jo "lievästi ylipainoinen". Joten en pistäisi pahakseni vaikka painaisin joskus sen 60kg. Katselin vaatekaapissa olevia ihania paitoja ja toppeja, joista suurin osa vielä uusia ja käyttämättömiäkin. Siellä ne ovat odotelleet vuosia laihoja aikojani.. Ja kaikki armottoman pieniä! Suurin osa jämähtää paikoilleen jo kaulan jälkeen, vissiin oon puolella leventyny hartioista:D Joissakin taas jämähtää käsiin, kun käsivarret ei mahdu hihoihin. Ja ne muutamat jotka mahtuu päälle..Noh, nätisti sanottuna--> näytän niissä kävelevältä täyteen pumpatulta makkarankuorelta. Sitten mietin miten kivaa olis farkkuihinkin taas mahtua.. Suurin osa jämähtää jo polviin kiinni eikä nouse sitä ylemmäs. Oonko mä todella mahtunut noihin silloin 2,5vuotta sitten?? HUH! Muutamat menee päälle niin että JOPA NAPPI menee kiinni, mutta ovatkin sitten niin tiukat, että kaikki navan alapuolella asustelevat läskit siirtyy navan yläpuolelle ja se vasta näky onkin.. Isompaa uimarengasta saa hakea:D! Mua vaan niin kyllästyttää.. Oon jo 2vuotta käyttänyt joka päivä tuollasia mustia adidaksen jumppahousuja..Voin sanoa että vaihtelu virkistäis! Ja miten kivaa olis mahtua nätteihin paitoihinkin eikä aina vaan piiloutua huppareiden taakse. Mähän olen siis kesäisinkin käyttänyt ohuita huppareita jos liikun ihmisten ilmoilla..Ennen mä pidin kesästä, mutta nyt pari kesää on ollut kamalan stressaavaa. Siksi että on niin kuuma ja mun "täytyy" peittää itseni vaatteilla, niin että on vielä kuumempi. Käsivarret ja masu on mulle ollu aina ne pahimmat ja arimmat paikat. Ja kun sitä koulukiusattu- taustaakin löytyy, niin mä en vaan voi heilua tuolla käsivarret paljaina, koska mulle tulee heti sellainen olo, että ihmiset tuijottaa ja nauraa mulle. Mahtuisikohan nuo vaatteet päälleni jo ensikesänä:)? Noh, toivossa on hyvä elää. Niin ja vaikka en enää ihan jokapäivä käy täällä purkamassa tuntojani niin sehän ei tarkoita sitä että olisin lopettanut projektini:) Sitä ei tule tapahtumaan! :) Niin joo, henkeni ei kuulema haise enää niinkuin aiemmin. Ja olen myös huomannut, ettei hiuksiakaan irtoa niin paljoa! Ennen nutrausta harjaan jäi kauhea tuppo hiuksia, mutta nykyään vaan muutama hassu hius :)!